Kenya here we come!!!!!

Der har været lidt stilhed på bloggen på det sidste. Det skyldes at jeg har haft forrygende travlt siden slutningen af januar. Først har jeg læst et modul i IKT faciliteret inklusion på masteruddannelsen i IT og læring. Dernæst fik jeg at vide i sidste uge, at jeg torsdag d. 19.3 rejser til Kenya for at undervise lærere fra 3 specialskoler i alternativ og supplerende kommunikation.  Det er et projekt som min tidligere kollega Lisbeth Aaen har indbudt min kollega Betina Snebang og jeg til at deltage i.
Vi glæder os rigtig meget til at rejse til Nakuru, men har for tiden temmelig travlt med at planlægge alt det praktiske omkring rejsen og kurset.

Hvis du har lyst til at følge projektet kan du se denne facebook gruppe:
https://www.facebook.com/groups/aacinkenya/


Etiketter: